Guest guest Posted December 2, 2002 Report Share Posted December 2, 2002 For the Danish Dattafamily Kend dig Selv! (Du kan nå det endnu) Vedanta studiekredsen er stadig åben for tilgang. „Sri Swamiji was happy that you want to start a study group on Vedanta based on Sri Swamiji’s courses in Denmark. Sri Swamiji says that this is one of the original activities of Swamiji like Satsangs and Homa and sends Blessings for its development. Swamiji also said that size does not matter and keeping the focus is more important“ Sri Swamiji, 20. november 2002 Som det fremgår af ovenstående tilbagemelding fra Sri Swamiji er studiet af Vedanta og dermed den intellektuelle tilnærmelse til det Guddommelige en af Sri Swamijis væsentlige tilbud til os alle på vores vej til fuld menneskelig udvikling. Vedanta studiekredsen startede den 21. november med otte deltagere og ekstra tilmeldinger fra et par stykker der først kunne være med ved næste mødegang. Der var stor entusiasme for at komme igang med Swamijis Vedantakursus, der er baseret på det danske kursusmateriale fra Vedantakurserne i Danmark. Vi var tre fra Dattafamilien, resten var modne sjæle fra vidt forskellige retninger, så der er lagt op til nogle spændende mødegange, hvor vi også vil supplere med de vidunderlige Sookti Manjaris som findes på dansk. Jeg har valgt at lade døren stå åben for nye tilmeldinger til næste mødegang der bliver torsdag den 19. december kl. 19.15. Afhængig af hvor stor gruppen bliver finder jeg et egnet lokale. Prisen, der primært dækker udgifter til lokale, the og kage, er 50,- per mødegang. Vi regner med at mødes ca hver 3.-4. uge. Jeg har selv arbejdet med den indiske filosofi i 30 år, heraf 12 år som højskolelærer og forstander indenfor Ayur-Veda og indisk filosofi. Min rolle bliver at alle får maksimalt ud af kurset. Studiekredsen er et privat initiativ og er åbent for alle. Jeg glæder mig til at byde dig og dine venner velkommen til Vedantas forunderlige verden. Tilmelding til: Lars Martiny (Vinay) Nørregade 79 C, 3390 Hundested, 47937565 lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts